ایران « آخوندی » «دهها میلیارد دلار» ارز در خارج از کشور دارد.
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی میگوید ایران دهها میلیارد دلار ارزِ قابل استفاده در خارج از کشور دارد.
رئیس کل بانک مرکزی بدون اشاره به میزان دقیق داراییهای ارزی ایران در خارج از کشور از عدم انتقال تمامی ارزهای ناشی از صادرات کالا نیز انتقاد کردهاست.
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی میگوید ایران دهها میلیارد دلار ارزِ قابل استفاده در خارج از کشور دارد.
رئیس کل بانک مرکزی بدون اشاره به میزان دقیق داراییهای ارزی ایران در خارج از کشور از عدم انتقال تمامی ارزهای ناشی از صادرات کالا نیز انتقاد کردهاست.
آقای همتی با تأیید فساد گسترده و رانت خواری در ایران « آخوندی » تأکید کرده که عده زیادی ارز گرفتند و بازنگرداندند. او جزئیات بیشتری در این باره از جمله نام این افراد را اعلام نکرد.
آقای همتی که در یکی از برنامههای تلویزیونی صدا و سیمای « رژیم آخوندی » شرکت کرده بود همچنین با اشاره به لوایح چهارگانه دولت برای دسترسی به سیستم بانکی بینالمللی گفت یکی از شرایط بانکهای جهانی اینست که ایران به افایتیاف بپیوندد.
آقای همتی که در یکی از برنامههای تلویزیونی صدا و سیمای « رژیم آخوندی » شرکت کرده بود همچنین با اشاره به لوایح چهارگانه دولت برای دسترسی به سیستم بانکی بینالمللی گفت یکی از شرایط بانکهای جهانی اینست که ایران به افایتیاف بپیوندد.
دو لایحه پالرمو و سیافتی پس از چندین بار اصلاح در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان! به مجمع تشخیص مصلحت! نظام ارجاع شده ولی هنوز تصمیمی دربارهٔ آنها اتخاذ نشدهاست.
radiofarda
< مدیریت آخوند و مملکت داری ملا.....؟؟ >
