۱۸ فروردین ۱۳۹۳

«سختگیری در پذیرش، عامل خروج دانشجویان از ایران است»

 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس<رژیم اسلامی> ایران "سختگیری‌های زیاد برای ورود دانشجویان به مقاطع تحصیلات تکمیلی" را علت اصلی خروج دانشجویان از کشور خوانده است. سال گذشته بیش از ۱۰ هزار دانشجو ایران را ترک کردند.
یکی از ملا های  مکلای  به اصطلاح مجلس شورا گفته است که: خروج دانشجویان علاوه بر خروج ارز از کشور، موجب "تأثیرپذیری فرهنگی آنها در زمان حضور در خارج از کشور" نیز می‌شود

میکی رونی، "کوچولوی" پرکار هالیوود درگذشت

میکی رونی، از هنرمندان افسانه‌ای هالیوود، در ۹۳سالگی درگذشت. او بازیگری را از ۷سالگی آغاز کرد، در حدود ۳۰۰ فیلم حضور یافت و در سال ۱۹۸۳ اسکار افتخاری به رونی اهدا شد
.


نشریه آمریکایی "نیویورک تایمز" روز دوشنبه (۷ آوریل / ۱۸ فررودین) گزارش داد که یکی از پسران میکی رونی، بازیگر معروف هالیوود، درگذشت او را تایید کرده است. رونی روز یکشنبه (۶ آوریل) در سن ۹۳ سالگی در نیویورک چشم از جهان فروبست.
میکی رونی که نام اصلی‌اش جو یول جونیور بود در سال ۱۹۲۶ برای نخستین بار جلوی دوربین ظاهر شد و در طول یک عمر فعالیت هنری خود در حدود ۳۰۰ فیلم بازی کرد.
او در تلویزیون و تئاتر نیز بسیار فعال بود. این ستاره پرسابقه در اواخر دهه ۱۹۳۰ و اوایل دهه ۱۹۴۰ میلادی از موفق‌ترین چهره‌ها و فیلم‌های او از پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود محسوب می‌شد.
میکی رونی هشت بار ازدواج کرد !! .... و دارای ۹ فرزند بود. اوا گاردنر، ستاره‌ی معروف هالیوود، نخستین همسر او بود.