۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

یک پلیس افغان سه آمریکایی را در بیمارستان کشت

یک مأمور پلیس افغان سه شهروند آمریکایی را در بیمارستانی در کابل به ضرب گلوله کشت و یک پزشک را مجروح کرد. فرد ضارب که مجروح شده بود، دستگیر شده است.
یک مأمور پلیس محافظ بیمارستان "کیور اینترنشنال" در کابل، صبح پنجشنبه (۲۴ آوریل/۴ اردیبهشت) سه شهروند آمریکایی را به ضرب گلوله کشت و یک زن پزشک را مجروح کرد.

به گفته صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت کشور افغانستان، ضارب که از مأموران پلیس غرب کابل بوده و مجروح گشته، دستگیر شده است. هنوز انگیزه سوءقصدکننده در این تیراندازی مشخص نیست.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، آقای صدیقی افزود: «مأمور پلیس هنگامی که شماری اتباع خارجی قصد ورود به بیمارستان را داشته‌اند به سوی آن‌ها شلیک کرده است و متأسفانه سه نفر کشته و یک تن مجروح شده‌اند. سپس یک مأمور دیگر منطقه به سوی ضارب شلیک و او را مجروح کرده است.»

___________________________________          

برای افزایش جمعیت ایران زایمان طبیعی رایگان شد!

تلاش‌‌ <ملاها> و <مکلا> های اجرایی و قضایی <رژیم> اسلامی برای به کرسی نشاندن "طرح جامع ۵۰ ماده‌ای جمعیت و تعالی خانواده!!" در ایران هر روز ابعاد جدیدتری به خود می‌گیرد.


 امروز (۲ اردیبهشت/۲۲ آوریل) علی اکبر سیاری، معاون وزیر بهداشت از ابلاغ دستورالعملی به بیمارستان‌های دولتی خبر داد که بر اساس آن «بیمار هیچ پولی بابت دارو، ملزومات و خدمات زایمان طبیعی پرداخت نمی‌کند.»
او هم‌چنین گفت که فاصله بین ازدواج و نخستین فرزند باید کم شود.!!!- در حال حاضر این فاصله به گفته وی سه سال ونیم است.
سزارین امری حرام!!!!....
هم‌زمان فقها نیز پا به میدان گذاشته‌اند. به گزارش خبرگزاری مهر <آخوند> جعفر سبحانی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم حتی برای روش وضع حمل زنان نیز تعیین تکلیف کرده است.!!!.
او گفته است که باید کاری شود که سزارین امری "حرام" به شمار آید و «عفت‌ها نگاه داشته شود.»!!!!!..
وی هم‌چنین خواستار ممنوعیت ابزار کاهش جمعیت شده و گفته است که «اگر این مسئله تحدید جمعیت تداوم یابد، نظام!! اسلامی به خطر می‌افتد»..