۲۴ فروردین ۱۳۹۳

آزار و اذیت جنسی کارمندان در کاخ "سکس مینستر" انگلیس !!.

نتایج یک مستند تلویزیونی تولید شده در بریتانیا حاکی از آن است که یک سوم کارمندان مجلس بریتانیا دستکم یکبار از سوی یک نماینده مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند. ظاهرا مردان بیشتر از زنان هدف آزار جنسی بوده‌اند!.


مجلس عوام بریتانیا در سراسر جهان برای فرهنگ بحث و جدلی که نمایندگانش از آن پیروی می‌کنند، تحسین می‌شود. نمایندگان مخالف و اعضای کابینه دولت تنها با فاصله اندکی رو در روی یکدیگر می‌نشینند و حتی زمانی که جلسات طوفانی پیش ‌می‌رود، احترام و صداقت فضای جلسه را ترک نمی‌کند.
این تصویر اما حالا به واسطه اتهاماتی که شمار نه چندان اندکی از کارکنان مجلس عوام مطرح کرده‌اند، تا اندازه زیادی خدشه‌دار شده است.

شبکه تلویزیونی "Channel 4" بریتانیا در جریان تهیه یک مستند ۷۰ کارمند پارلمان از تمامی جناح‌های مختلف را مورد پرسش قرار داده که در سمت مشاور یا دستیار در آنجا مشغول به کار هستند. یک سوم از این افراد گفته‌اند که دستکم یک بار از سوی نمایندگان پارلمان مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.
یک چهارم دیگر نیز با استناد این بررسی، اظهار داشته‌اند که شاهد آزار و اذیت جنسی شخص دیگری بوده‌اند. در این میان ظاهرا مردان بیشتر از زنان هدف آزار جنسی قرار گرفته‌اند.
به گزارش سایت آلمانی "زوددویچه" قرار است این مستند با نام "کاخ سکس مینستر" از شبکه "Channel 4" پخش شود. نام این مستند برگرفته از نام کاخ وست مینستر، محل برگزاری جلسات عوام بریتانیا و مجلس اعیان بریتانیاست.
                             _________________________________________________

پاپ از قربانیان تعرض جنسی کشیشان به کودکان طلب بخشش کرد!.
رهبر کاتولیک‌های جهان!  در دیدار با نمایندگان "دفتر بین‌المللی کودکان کاتولیک" برای نخستین بار درباره سوء‌استفاده‌های جنسی کشیشان این کلیسا از کودکان موضعی صریح گرفت: «خود را موظف می‌بینم شخصا از این قربانیان تقاضای بخشش کنم. کلیسا از لطمه‌ای که به این کودکان وارد آورده، آگاه است.» نهادهای حامی حقوق کودکان که خواستار شفافیت بیشتر در کلیسا هستند، نسبت به وعده‌های پاپ چندان خوش‌بین نیستند..